Шосты школьны дзень

У шосты школьны дзень ты можаш...

Шосты дзень тыдня — субота — з'яўляецца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы школы. Адной з важных задач, стаялых прад педагагічным калектывам школы, з'яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай працы ў шосты школьны дзень. Яна плануецца і праводзіцца ў адпаведнасці з общешкольным планам працы школы, арганічна дапаўняючы і працягваючы яго. Адмысловая ўвага надаецца правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартова-масавай працы.
развернуть

Шосты дзень тыдня — субота — з'яўляецца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы школы. Адной з важных задач, стаялых прад педагагічным калектывам школы, з'яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай працы ў шосты школьны дзень. Яна плануецца і праводзіцца ў адпаведнасці з общешкольным планам працы школы, арганічна дапаўняючы і працягваючы яго. Адмысловая ўвага надаецца правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартова-масавай працы.

свернуть

Мэты і задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень

01.09.2020

Мэты выхаваўчай працы ў шосты школьны дзень:

- умацаванне фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя;

- стварэнне эфектыўнай сістэмы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання;

- інтэлектуальнае развіццё і грамадзянскае станаўленне школьніка;

- удзел дзяцей і падлеткаў у карысных справах і акцыях.


Задачы выхаваўчай працы ў шосты школьны дзень:

- фармаваць у дзяцей і моладзі грамадзянскай пазіцыі пасродкам удзелу ў сацыяльна значных справах, развіццё сацыяльнай актыўнасці;

- прылучаць дзяцей і моладзь да маральна-духоўным каштоўнасцям, праз клопат і захаванне прыроднага і культурнага багацця сваёй Радзімы;

- фармаваць патрыятызм у дзяцей і моладзі, павага да ветэранаў ВОВАЎ і месцам воінскай славы;

- фармаваць запатрабаванне ў маладога пакалення да клопату аб Радзіме, яе інтэрасах у абароне і захаванні экалагічных рэсурсаў;

- фармаваць гарманічна развітую грамадска актыўную асобу;

- падвышаць маральную і эстэтычную культуру навучэнцаў;

- стварыць умовы паспяховай сацыялізацыі асобы дзіцяці;

- аднаўляць і развіваць фізічныя і духоўныя сілы дзяцей якая адпавядае арганізацыяй вольнага часу.

свернуть